Formación docente en inclusión de niños con necesidades educativas especiales

The objective of this study was to analyze the process of teacher training, including children with special educational needs in the regular classroom at the José Castillo Bolívar Industrial Technical Educational Institution in Soledad, Atlántico. The research is quantitative, empiricist approach, p...

Full description

Autores:
López Jiménez, Carmen Cecilia
Noguera Coronado, Tatiana Johanna
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5783
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5783
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Teacher training
Inclusion
Special educational needs
Knowledge
Didactic mediation
Curriculum
Formación docente
Inclusión
Necesidades educativas especiales
Conocimientos
Mediación didáctica
Currículo
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International