El trabajo cooperativo como estrategia para fortalecer el proceso lector en los estudiantes
This text shows an analysis of the cooperative work as a strategy to strengthen the reading process in the students who presented a low performance in the internal and external tests in the reading section, the lack of help at home and the apathy to the reading of texts as a routine and little dynam...
- Autores:
-
Pacheco Noriega, Liliana Edith
Sánchez Ramírez, Yomaira Cecilia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5940
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5940
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didactic sequence
Contextualized cooperative work
Reading process
Secuencia didáctica
Trabajo cooperativo contextualizado
Proceso lector
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International