El trabajo cooperativo como estrategia para fortalecer el proceso lector en los estudiantes

This text shows an analysis of the cooperative work as a strategy to strengthen the reading process in the students who presented a low performance in the internal and external tests in the reading section, the lack of help at home and the apathy to the reading of texts as a routine and little dynam...

Full description

Autores:
Pacheco Noriega, Liliana Edith
Sánchez Ramírez, Yomaira Cecilia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5940
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5940
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactic sequence
Contextualized cooperative work
Reading process
Secuencia didáctica
Trabajo cooperativo contextualizado
Proceso lector
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International