Aprendizaje cooperativo como estrategia para mejorar los niveles de comprensión lectora en estudiantes de quinto grado de básica primaria

The present work establishes the effect of Cooperative Learning for better in the levels of Reading Comprehension in students of fifth grade of primary basic of the Educational Institution Community Center of Basic and Middle Education # 187- Civic April 7. The methodology was framed in a quantitati...

Full description

Autores:
Guzmán Meza, Marcos Alberto
Sequeda Pérez, Jorge Luis
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5554
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5554
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Cooperative learning
Reading comprehension
Literal
Inferential
Critical
Aprendizaje cooperativo
Comprensión lectora
Literal
Inferencial
Crítico
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International