Estrategia didáctica mediada por el software Geogebra para fortalecer la enseñanza-aprendizaje de la geometría en estudiantes de 9° de básica secundaria
The objective of this scientific research is to measure the impact Geogebra (ICT) in the teaching and learning of geometry in the group of students of 9thlevel of Basic Education in High School, which will improve academic performance in the area. This course is mandatory however, it has been notice...
- Autores:
-
Torres Rodríguez, Carlos Alberto
Recedo Lobo, Deris Maria
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1284
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/1284
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Geogebra
Geometría
Aprendizaje
Estudiantes
Rendimiento académico
Geometry
Learning
Students
Academic yield
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual