Aulas emocionalmente saludables como estrategia didáctica para el aprendizaje significativo de la comprensión lectora
The purpose of this research work is to propose emotionally healthy classrooms as a teaching strategy for the meaningful learning of reading comprehension of the students of the El Cañahuate and Carlos Meisel District Educational Institution. It is based on the theories of emotionally healthy classr...
- Autores:
-
Caicedo-Machacón, Mayela
Pérez-Gámez, Mirley
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12940
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12940
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Emotionally healthy classrooms
Significant learning
Emotions
Reading comprehension
Aulas emocionalmente saludables
Aprendizajes significativos.
Emociones
Comprensión lectora
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)