La pintura como estrategia didáctica para una formación integral
This research entitled "Painting as a didactic strategy for comprehensive training", sought to propose significant experiences to students that lead them to discover the close relationship between knowledge and painting; helping to awaken their creativity, interest, multiple intelligences...
- Autores:
-
Caro Padilla, Valeria
Gómez Arias, Karina Andrea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9589
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9589
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Painting
Didactic strategy
Comprehensive training
Dimensions
Teachinglearning process
Pintura
Estrategia didáctica
Formación integral
Dimensiones
Proceso enseñanza- aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)