La pintura como estrategia didáctica para una formación integral

This research entitled "Painting as a didactic strategy for comprehensive training", sought to propose significant experiences to students that lead them to discover the close relationship between knowledge and painting; helping to awaken their creativity, interest, multiple intelligences...

Full description

Autores:
Caro Padilla, Valeria
Gómez Arias, Karina Andrea
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9589
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9589
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Painting
Didactic strategy
Comprehensive training
Dimensions
Teachinglearning process
Pintura
Estrategia didáctica
Formación integral
Dimensiones
Proceso enseñanza- aprendizaje
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)