La pregunta evaluativa como estrategia pedagógica que cualifica los procesos de lectura crítica
This article shows the developments of a master the sistitled: “The evaluative question as pedagogical strategy thatqua lifiedthe critical reading processes”. Theobject of study of this investigation is focusing in the problems and deficient about reading comprehension in the students of a rural sch...
- Autores:
-
Sagbini Cabrera, Yaqueline
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/402
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/402
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Critical reading
Pedagogical strategy
Evaluative question
Pregunta evaluativa
Estrategia pedagógica
Lectura crítica
Procesos
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual