El microrrelato: estrategia didáctica para fortalecer la comprensión lectora en estudiantes de tercer grado

Reading comprehension is regarded as one of the basic competences which the student must develop to achieve success in their learning process, an important element for this process to express judgements and reflect on a read text, to check how much you know about it; the power to infer about a topic...

Full description

Autores:
Navarro Cuello, Nora Del Carmen
Roa Varela, Deisi Esther
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5690
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5690
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Micro story
Reading comprehension
Didactics
Teaching units
Microrrelato
Comprensión lectora
Lectura didáctica
Unidades didácticas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International