Política de inclusión de niños con necesidades educativas especiales: caso colegio Distrital Murillo de Barranquilla
This research was defined as a qualitative case study and aims to describe, understand and construct a sense about the dynamics of the policy of inclusion of Children with Special Educational Needs in the Primary Basic of District School Murillo. It was based on the theoretical references of social...
- Autores:
-
Carrillo Castro, Sonia Patricia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/96
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/96
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Políticas
Inclusión
Educación especial
Inclusion policies
Special educational
Educational community
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual