Estrategias metodológicas basadas en web 2.0 para el desarrollo de la comprensión lectora en los estudiantes con trastorno de déficit de atención (TDA)del Deutsche Schule

The research paper then presented has as its main objective to design methodology based strategies is Web 2.0 for development of reading comprehension in students with Disorder Attention Deficit (TDA) of DEUTSCHE SCHULE towards achieving this goal we propose an analytical descriptive research from a...

Full description

Autores:
Saumeth B., Diana Carolina
Acero Rondero, Luis Carlos
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/224
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/224
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Primary
Disorder
Attention
TDA
Web 2.0
Primaria
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual