El diseño curricular como factor de calidad educativa en el área de matemática
The purpose of this research was to design a proposal to improve the process of teaching mathematics in junior high school based on academic management for curriculum design in this area. It was structured with a qualitative-descriptive approach, an interpretative paradigm, a nonexperimental design...
- Autores:
-
Polo Carrillo, Leysle Beatriz
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8987
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8987
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Curriculum
Teaching-learning
BLR (basic learning rights)
Currículo
Enseñanza-aprendizaje
DBA (derechos básicos de aprendizajes)
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International