Efecto de la estrategia metacognitiva TWA (think before reading, think while reading, think after reading) en el fortalecimiento de la lectura crítica

The purpose of this research was to analyze the effect of the TWA metacognitive strategy (think before reading, twa (think while reading, think after reading) on the development of reading competences. Critical in the 9th grade students of the Deutsche Schule - Colegio Alemán de Barranquilla The met...

Full description

Autores:
Rueda Villanova, Lizbana
Gutiérrez Torres, Yeinis Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5222
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5222
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Niveles de lectura
Metacognición
Lectura Crítica
Reading levels
Metacognition
Reading
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International