Efecto de la estrategia metacognitiva TWA (think before reading, think while reading, think after reading) en el fortalecimiento de la lectura crítica
The purpose of this research was to analyze the effect of the TWA metacognitive strategy (think before reading, twa (think while reading, think after reading) on the development of reading competences. Critical in the 9th grade students of the Deutsche Schule - Colegio Alemán de Barranquilla The met...
- Autores:
-
Rueda Villanova, Lizbana
Gutiérrez Torres, Yeinis Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5222
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5222
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Niveles de lectura
Metacognición
Lectura Crítica
Reading levels
Metacognition
Reading
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International