La lúdica como estrategia pedagógica en la resolución de conflictos en el aula

The present research project arises from an educational problem contemplating within the coexistence and the school climate inside and outside the classroom, this is how this research is developed with the purpose of proposing ludic-pedagogical strategies, oriented towards the resolution conflict in...

Full description

Autores:
Almanza Acendra, Marianella
Pacheco Agudelo, Luisa Fernanda
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8944
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8944
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Coexistence
School climate
Playful strategies
Conflict resolution
Convivencia
Clima escolar
Estrategias lúdicas
Resolución de conflicto
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International