Aportes de las estrategias metacognitivas al nivel de comprensión lectora inferencial

The purpose of this research was to establish the contributions of the use of Metacognitive Strategies at the level of Inferential Reading Comprehension in 5th grade students of the IED El Carmen, from the city of Santa Marta. The population universe was made up of 1014 students, from socioeconomic...

Full description

Autores:
Arvilla Herrera, Ruby Marcela
Mier Rodriguez, Sofia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8645
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8645
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Inferences
Reading comprehension
Metacognition
Metacognitive strategies
Inferencias
Comprensión lectora
Comprensión lectora inferencial
Metacognición
Estrategias metacognitivas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International