Reda, una estrategia para el desarrollo del pensamiento numérico variacional de los estudiantes de 3º de La Ied Concentración Cevillar

The present research work called REDA, a strategy for the development of numerical variational thinking refers to open digital educational resources as elements that favor the development of numerical variational thinking of children in 3rd grade of primary school, in order to obtain a broad knowled...

Full description

Autores:
Gault Marenco, Monica Elena
Puello Torres, Yuliana
Puello Torres, Yuliana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3222
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/3222
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Aprendizaje
Métodos de enseñanza
Enseñanza
Contenidos digitales
Estrategias didácticas
Learning
Teaching methods
Teaching
Digital content
Teaching strategie
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/