La tertulia dialógica literaria como propuesta para el desarrollo de competencias de lectura crítica

This research focuses on the use of the Literary Dialogical Gathering as a pedagogical strategy to improve critical reading skills in students. It is based on the premise that critical reading is essential for the comprehensive development of students and their active participation in today's s...

Full description

Autores:
Rivera Díaz, Carolina María
Vega Sarmiento, Belkys Isolina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12984
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/12984
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Didactic mediation
Literary dialogic gathering
Critical reading and education
Mediación didáctica
Tertulia dialógica literaria
Lectura crítica y educación
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)