La tertulia dialógica literaria como propuesta para el desarrollo de competencias de lectura crítica
This research focuses on the use of the Literary Dialogical Gathering as a pedagogical strategy to improve critical reading skills in students. It is based on the premise that critical reading is essential for the comprehensive development of students and their active participation in today's s...
- Autores:
-
Rivera Díaz, Carolina María
Vega Sarmiento, Belkys Isolina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12984
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12984
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Didactic mediation
Literary dialogic gathering
Critical reading and education
Mediación didáctica
Tertulia dialógica literaria
Lectura crítica y educación
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)