Nivel de competencias matemáticas en docentes de 3°de básica primaria frente a la formación en "Método Singapur”
Within the teaching and learning processes of mathematics that are to be implemented in schools in Barranquilla, Colombia; Singapore is the method, and this research paper evidence to understand how this process is unfolding. The objective is to determine the skill level (Procedural, Cognitive and A...
- Autores:
-
Gómez Escorcia, Rosa Aura
Martínez Rincón, Constanza Helena
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4762
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/4762
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Competencia
Docentes
Enseñanza
Método Singapur
Competition
Teachers
Education
Method Singapore
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International