Estrategias pedagógicas aplicadas a la educación con mediación virtual para la generación del conocimiento global
The conceptual domains and basic competences in pedagogical strategies applied to higher education with virtual mediation are determined. The research done was of the qualitative-quantitative type and was applied to a sample of 55 teachers of four universities of the city of Barranquilla in Colombia...
- Autores:
-
Martinez Palmera, Olga Marina
Steffens, Ernesto Joaquin
Ojeda, Decired C.
Hernandez, Hugo
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1840
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/1840
http://dx.doi.org/10.4067/S0718-50062018000500011
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Educación
Education
Enseñanza-aprendizaje
Estrategias pedagógicas
Mediación virtual
Pedagogical strategies
Teaching-learning
Virtual mediation
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual