Factores que intervienen en el nivel de ausentismo del personal que labora en un centro de llamado de Barranquilla (Colombia)

The objective of the present research study is to analyze the factors involved in absence from work by employees, working at a call center in Barranquilla (Colombia). A quantitative correlational methodology and the application of a questionnaire on the various dimensions of absenteeism are applied....

Full description

Autores:
Parra, Margel Alejandra
LAY, NELSON
PAYARES JIMENEZ, KAREN MARIA
Pareja, Arleth
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7943
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7943
http://dx.doi.org/10.4067/S0718-07642020000600077
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Absenteeism
Call centers
Engagement
Organizational culture
Ausentismo
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal