Prácticas evaluativas para el fortalecimiento del desempeño académico estudiantil y calidad educativa
Faced with the challenges posed by society in the educational field, the evaluative practices from the didactic mediation processes are constituted as benchmarks for student learning and improvement of educational quality. From this perspective, the purpose of the research is to design a proposal of...
- Autores:
-
Guerra Torrejano, Ledys María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2927
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2927
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Práctica evaluativa
Desempeño académico
Calidad educativa
Evaluative practice
Academic performance
Educational quality
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual