Los cuentos infantiles como estrategia pedagógica para fortalecer la convivencia escolar en los estudiantes de primer grado de la Institución Educativa Primero de Mayo
The human being is a social being by nature who needs others to develop and their acquiring new skills and competences. Through coexistence is reaffirmed the recognition of the others and the abilities of others are valued through the values. The present investigation, titled “Children’s stories as...
- Autores:
-
Cárdenas Benítez, Claudia Isabel
Orellano Jiménez, Merlyn
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5774
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5774
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Coexistence
Chidren’s stories
Values
Convivencia
Cuentos infantiles
Valores
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International