El efecto condicional indirecto de la expectativa de rendimiento en el uso de Facebook, Google+, Instagram y Twitter por jóvenes
Introduction: Previous studies have found a strong relationship between the degree to which individuals believe a technology helps to gain performance (performance expectancy) and the use of that technology. However, there is little empirical research that tests the mechanisms and conditions through...
- Autores:
-
Arcila Calderón, Carlos
Lopez Ponce, Marcela
Peña, Jennie R.
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2160
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2160
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Adoption
ICT
Innovation
Performance expectancy
Use
Social media
Youth
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual