Programa para reducir el estrés escolar basado en estrategias multimodales en una Ied de Barranquilla

Finishing high school means being susceptible to developing some level of stress that can trigger emotional, cognitive, and physiological problems. This work evaluated the effectiveness of a multimodal program of strategies to reduce stress, under a quantitative research paradigm with a quasi-experi...

Full description

Autores:
Meza Valencia, Diana Patricia
Parra Carmona, Mariana Amparo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10360
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/10360
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Estudiantes
Estrés
Estrés académico
Estrategias
Students
Stress
Academic stress
Strategies
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)