Programa para reducir el estrés escolar basado en estrategias multimodales en una Ied de Barranquilla
Finishing high school means being susceptible to developing some level of stress that can trigger emotional, cognitive, and physiological problems. This work evaluated the effectiveness of a multimodal program of strategies to reduce stress, under a quantitative research paradigm with a quasi-experi...
- Autores:
-
Meza Valencia, Diana Patricia
Parra Carmona, Mariana Amparo
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10360
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/10360
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Estudiantes
Estrés
Estrés académico
Estrategias
Students
Stress
Academic stress
Strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)