Digital Literacy Acquisition and Its Application in Face-To-Face Classes in a Private University of Medellin
This research presents the different stages of digital literacy acquisition (digital tools and skills) that teachers belonging to the English program of a private university in Medellín experienced during the confinement due to the Covid 19 pandemic in the year 2020. It also presents the different c...
- Autores:
-
Ospina Parra, Juan David
Cordoba Santos, Jennifer Paola
Montes Botero, Oscar David
Nieves Treco, Isabel Cristina
Villegas Alvarez , Natalia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Católica Luis Amigó
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Universidad Católica Luis Amigó
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolicaluisamigo.edu.co:20.500.14531/2610
- Acceso en línea:
- http://repository.ucatolicaluisamigo.edu.co/handle/20.500.14531/2610
- Palabra clave:
- Literacidad digital
Profesores de inglés
Educación remota
Educación híbrida
Clases presenciales
a
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/