Digital Literacy Acquisition and Its Application in Face-To-Face Classes in a Private University of Medellin

This research presents the different stages of digital literacy acquisition (digital tools and skills) that teachers belonging to the English program of a private university in Medellín experienced during the confinement due to the Covid 19 pandemic in the year 2020. It also presents the different c...

Full description

Autores:
Ospina Parra, Juan David
Cordoba Santos, Jennifer Paola
Montes Botero, Oscar David
Nieves Treco, Isabel Cristina
Villegas Alvarez , Natalia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Católica Luis Amigó
Repositorio:
Repositorio Institucional Universidad Católica Luis Amigó
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolicaluisamigo.edu.co:20.500.14531/2610
Acceso en línea:
http://repository.ucatolicaluisamigo.edu.co/handle/20.500.14531/2610
Palabra clave:
Literacidad digital
Profesores de inglés
Educación remota
Educación híbrida
Clases presenciales
a
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/