DIFICULTADES EN LA SUPERACIÓN DE ERRORES CONCEPTUALES RELACIONADOS CON EL APRENDIZAJE DEL EQUILIBRIO QUÍMICO EN ALUMNOS UNIVERSITARIOS
One problem for classroom teachers is that the methods traditionally used to identify student altemative conceptions are extreme! y time consurning. On the other hand, che mi cal equilibrium misconceptions, which most of them are related with the prediction of chemical equilibrium shift, are tenacio...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- article
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Pontificia Universidad Javeriana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad Javeriana
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.javeriana.edu.co:10554/31787
- Acceso en línea:
- http://revistas.javeriana.edu.co/index.php/scientarium/article/view/4881
http://hdl.handle.net/10554/31787
- Palabra clave:
- null
Chemical equilibrium, Misconceptions, Le Chatelier Principie
null
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional