DIFICULTADES EN LA SUPERACIÓN DE ERRORES CONCEPTUALES RELACIONADOS CON EL APRENDIZAJE DEL EQUILIBRIO QUÍMICO EN ALUMNOS UNIVERSITARIOS

One problem for classroom teachers is that the methods traditionally used to identify student altemative conceptions are extreme! y time consurning. On the other hand, che mi cal equilibrium misconceptions, which most of them are related with the prediction of chemical equilibrium shift, are tenacio...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
article
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Pontificia Universidad Javeriana
Repositorio:
Repositorio Universidad Javeriana
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.javeriana.edu.co:10554/31787
Acceso en línea:
http://revistas.javeriana.edu.co/index.php/scientarium/article/view/4881
http://hdl.handle.net/10554/31787
Palabra clave:
null
Chemical equilibrium, Misconceptions, Le Chatelier Principie
null
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional