A systematic review of serious games in medical education : quality of evidence and pedagogical strategy

Q2

Autores:
Gorbanev, Iouri
Agudelo-Londoño, Sandra
González, Rafael A.
Cortés Martínez, Ariel Emilio
Pomares Quimbaya, Alexandra
Delgadillo Sánchez, Vivian Paola
Yepes, Francisco J.
Muñoz, Óscar
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Pontificia Universidad Javeriana
Repositorio:
Repositorio Universidad Javeriana
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.javeriana.edu.co:10554/53137
Acceso en línea:
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10872981.2018.1438718?scroll=top&needAccess=true
http://hdl.handle.net/10554/53137
https://doi.org/10.1080/10872981.2018.1438718
Palabra clave:
Video games
Comparative effectiveness research
Evidence-based practice
Medical education
Review
Rights
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional