EXPERIENCIAS PARA LA COMPRENSIÓN DE LA BIOLOGÍA CELULAR (ESTUDIO DE CASO)
In this paper, several teaching experiences for understanding the structure and function of prokaryotic and eukaryotic cells are described. These experiences were carried out in courses for ecology students. Applying the Seminar model, it’s important to use the traverse axes, to confront preconcepts...
- Autores:
-
Vargas, María Victoria; Departamento de Biología Facultad de Ciencias Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá
Basto, Sofía Isabel; Departamento de Biología Facultad de Ciencias Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2004
- Institución:
- Pontificia Universidad Javeriana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad Javeriana
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.javeriana.edu.co:10554/31239
- Acceso en línea:
- http://revistas.javeriana.edu.co/index.php/scientarium/article/view/4924
http://hdl.handle.net/10554/31239
- Palabra clave:
- null
Cell, comprehension, concepts, mental structure, pedagogic model.
null
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional