EXPERIENCIAS PARA LA COMPRENSIÓN DE LA BIOLOGÍA CELULAR (ESTUDIO DE CASO)

In this paper, several teaching experiences for understanding the structure and function of prokaryotic and eukaryotic cells are described. These experiences were carried out in courses for ecology students. Applying the Seminar model, it’s important to use the traverse axes, to confront preconcepts...

Full description

Autores:
Vargas, María Victoria; Departamento de Biología Facultad de Ciencias Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá
Basto, Sofía Isabel; Departamento de Biología Facultad de Ciencias Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2004
Institución:
Pontificia Universidad Javeriana
Repositorio:
Repositorio Universidad Javeriana
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.javeriana.edu.co:10554/31239
Acceso en línea:
http://revistas.javeriana.edu.co/index.php/scientarium/article/view/4924
http://hdl.handle.net/10554/31239
Palabra clave:
null
Cell, comprehension, concepts, mental structure, pedagogic model.
null
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional