Modelo de negocios para la creación de una empresa dedicada a la producción y comercialización de té frío a base de Moringa

Iced tea consumption in Colombia has observed a considerable increase within the last few years. According to the marketing research firm Kantar World pane the increase in consumption by consumer in charge of the household staples/consumption as a household staple has risen3%, within that category p...

Full description

Autores:
Del Castillo Acuña, María Paz
Niño Narvaez, Stefanie Andrea
Rodríguez Espinosa, Laura Melissa
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Pontificia Universidad Javeriana
Repositorio:
Repositorio Universidad Javeriana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.javeriana.edu.co:10554/38380
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10554/38380
Palabra clave:
Ingeniería industrial - Tesis y disertaciones académicas
Té - Moringa
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional