Evaluación de consumidores colombianos de productos extranjeros: El efecto país de origen
The country-of-origin effect has been identified as an important variable used by global marketers as an influence factor on the evaluation of products by consumers. This study examines the effect of country-of-origin of certain products manufactured in 6 different countries and the perception of Co...
- Autores:
-
Concha Velásquez, José Roberto
Gómez, Diego Alejandro
Benedetti, Andrea
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad ICESI
- Repositorio:
- Repositorio ICESI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.icesi.edu.co:10906/78755
- Acceso en línea:
- http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1657-62762013000200004&lng=en&nrm=iso&tlng=es
http://rcientificas.uninorte.edu.co/index.php/pensamiento/article/viewFile/6112/3515
http://hdl.handle.net/10906/78755
- Palabra clave:
- Globalización
Efectos país de origen
Consumidores colombianos
Economía
Negocios y management
Globalization
Country of origin effect
Colombian consumers
Economics
Business
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/