Determinantes de una elección errada al escoger medicamentos de venta libre

This study evaluates the probability of confusion among consumers regarding six categories of over-the-counter medications. The estimates are based on an experimental design in which time and the presence of brands are the variables addressed. Additionally, it is controlled using recollection and co...

Full description

Autores:
Arboleda Arango, Ana María
Alonso Cifuentes, Julio César
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad ICESI
Repositorio:
Repositorio ICESI
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.icesi.edu.co:10906/78299
Acceso en línea:
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-80053060867&partnerID=tZOtx3y1
http://revistas.unal.edu.co/index.php/innovar/article/view/22397/23292
http://hdl.handle.net/10906/78299
Palabra clave:
Confusión del consumidor
Consumer confusion
Imitación
Imitation
Medicamentos de venta libre
Over-the-counter medications
Categorización
Categorization
Negocios y management
Business
Facultad de Ciencias Administrativas y Económicas
Gestión Organizacional
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/