Determinantes de una elección errada al escoger medicamentos de venta libre
This study evaluates the probability of confusion among consumers regarding six categories of over-the-counter medications. The estimates are based on an experimental design in which time and the presence of brands are the variables addressed. Additionally, it is controlled using recollection and co...
- Autores:
-
Arboleda Arango, Ana María
Alonso Cifuentes, Julio César
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad ICESI
- Repositorio:
- Repositorio ICESI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.icesi.edu.co:10906/78299
- Acceso en línea:
- http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-80053060867&partnerID=tZOtx3y1
http://revistas.unal.edu.co/index.php/innovar/article/view/22397/23292
http://hdl.handle.net/10906/78299
- Palabra clave:
- Confusión del consumidor
Consumer confusion
Imitación
Imitation
Medicamentos de venta libre
Over-the-counter medications
Categorización
Categorization
Negocios y management
Business
Facultad de Ciencias Administrativas y Económicas
Gestión Organizacional
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/