Formación de equipos de alto desempeño y estrategias gerenciales en proyectos de empresas publicitarias
At the present time, advertising companies face pressure to compete in an environment where products and strategies are increasingly similar because of globalization. The success of these companies will depend on the practice of innovation in their activities and in human capital development. The pu...
- Autores:
-
Palamary D'Aguillo, Rosa Esther
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad ICESI
- Repositorio:
- Repositorio ICESI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.icesi.edu.co:10906/67014
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10906/67014
http://www.icesi.edu.co/revistas/index.php/estudios_gerenciales/article/view/1162
http://biblioteca2.icesi.edu.co/cgi-olib/?infile=details.glu&loid=248396
https://doi.org/10.1016/S0123-5923(12)70194-8
- Palabra clave:
- FACULTAD DE CIENCIAS ADMINISTRATIVAS Y ECONÓMICAS
PRODUCCIÓN INTELECTUAL REGISTRADA - UNIVERSIDAD ICESI
EQUIPOS DE TRABAJO
AGENCIAS DE PUBLICIDAD
TEAM WORK
HIGH PERFORMANCE TEAM
ADVERTISING AGENCIES
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/