Systematization of the implementation of communicative language strategies to strengthen the oral production of early-age students (“preparatorio”) from the bilingualism area at the Liceo Montessori Palmira of the school year 2021-2022
This research article presents the results of a systematization of educational experiences at the Liceo Montessori of Palmira, for the 2021-2022 school year in which the participants are students of the “preparatorio” grade. Montessori prepares students to be highly competitive in the globalized wor...
- Autores:
-
Hernández Olarte, Josué
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad ICESI
- Repositorio:
- Repositorio ICESI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.icesi.edu.co:10906/95591
- Acceso en línea:
- http://repository.icesi.edu.co/biblioteca_digital/handle/10906/95591
http://biblioteca2.icesi.edu.co/cgi-olib?oid=329529
- Palabra clave:
- Sistematización de experiencias
Experiencias educativas
Práctica educativa
Enseñanza del inglés
Bilingüismo
Comunicación oral
Aprendizaje significativo
Estrategias didácticas
Educación primaria
Liceo Montessori
Trabajos de grado
Departamento de Pedagogía
Licenciatura en Lenguas Extranjeras con énfasis en inglés
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/