Modelo de valor de marca para medios de prensa escritos en un contexto regional
The aim of the present study is to propose a scale that enables brand equity for print media outlets to be measured. For this, a three-step process was developed, consisting of: the development of a scale with validity of content; the application of a pre-quantitative test to the scale constructed a...
- Autores:
-
Candia Campano, Claudio
Aguirre González, Medardo
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad ICESI
- Repositorio:
- Repositorio ICESI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.icesi.edu.co:10906/77803
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10906/77803
http://www.icesi.edu.co/revistas/index.php/estudios_gerenciales/article/view/1999
http://biblioteca2.icesi.edu.co/cgi-olib/?infile=details.glu&loid=274468
https://doi.org/10.1016/j.estger.2015.01.001
- Palabra clave:
- Marca
Producción intelectual registrada - Universidad Icesi
Prensa
Modelos de ecuaciones estructurales
Brand equity scale
Structural equation modeling
Print media
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/