Six theoretical-methodological approaches to analyze written texts in a year-long Blended Learning cours

Autores:
Borgobello, Ana
Espinosa, Andrea Pía
Sartori, Mariana
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universitaria Iberoamericana
Repositorio:
Repositorio Ibero
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.ibero.edu.co:001/3816
Acceso en línea:
https://repositorio.ibero.edu.co/handle/001/3816
https://doi.org/10.33881/2027-1786.rip.11312
Palabra clave:
Entorno virtual
Aprendizaje combinado
Sistemas de codificación
Interacción sociocognitiva
Electronic learning
Online community
Coding scheme
Virtual environment
Combined learning
Coding systems
Sociocognitive interaction
Ambiente virtual
Aprendizagem combinada
Sistemas de codificação
Interação sociocognitiva
Rights
openAccess
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2