ECIBOT: Agente inteligente para la interacción en lenguaje natural
The purpose of this document is to show the reader in detail each aspect of the project ECIBOT, a conversational agent with whom you want to support the Call Center and create an additional channel of communication where the community (students , administrative and interested in the services offered...
- Autores:
-
Alvarado, Kevin Julián
Sánchez Prieto, Kevin Snaider
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito
- Repositorio:
- Repositorio Institucional ECI
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.escuelaing.edu.co:001/780
- Acceso en línea:
- https://catalogo.escuelaing.edu.co/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=21407
https://repositorio.escuelaing.edu.co/handle/001/780
- Palabra clave:
- Robótica
Sistemas de información
Robotics
Information systems
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito