Técnicas experimentales aplicadas al condicionamiento clásico de preferencias en el comportamiento del consumidor
Classical conditioning (CC) is one of the most emblematic developments of experimentalpsychology and psychological science. CC has implied to its area of knowledge: a matterof research, a set of concepts, a methodology, and, finally, a series of technological andinstrumental developments. Like inves...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad del Rosario
- Repositorio:
- Repositorio EdocUR - U. Rosario
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.urosario.edu.co:10336/27022
- Acceso en línea:
- https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/27022
- Palabra clave:
- Acondicionamiento clásico
Procedimientos experimentales
Psicología social del consumidor
Preferencias
Persuasión
Publicidad.
Classical conditioning
Experimental procedures
Social psychology of consumer
Preferences
Persuasion
Advertising.
- Rights
- License
- Abierto (Texto Completo)