Convergencia y actividades de aprendizaje en los talleres universitarios de periodismo. Un estudio sobre el Taller Integrado de Periodismo de la Universitat Pompeu Fabra
This article examines journalism workshops as learning scenarios in the context of media convergence. It’s a case study, the Integrated Journalism Workshop (TIP) of the Pompeu Fabra University, which includes the television, radio, press and Internet sections. As an introduction, the study presents...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad del Rosario
- Repositorio:
- Repositorio EdocUR - U. Rosario
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.urosario.edu.co:10336/25650
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.17979/relaso.2018.8.1.3209
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/25650
- Palabra clave:
- Educación en periodismo
Talleres
Escenarios de aprendizaje
Simulación
Convergencia
Journalism education
Workshop
Learning space
Simulation
Convergence
- Rights
- License
- Abierto (Texto Completo)