Convergencia y actividades de aprendizaje en los talleres universitarios de periodismo. Un estudio sobre el Taller Integrado de Periodismo de la Universitat Pompeu Fabra

This article examines journalism workshops as learning scenarios in the context of media convergence. It’s a case study, the Integrated Journalism Workshop (TIP) of the Pompeu Fabra University, which includes the television, radio, press and Internet sections. As an introduction, the study presents...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad del Rosario
Repositorio:
Repositorio EdocUR - U. Rosario
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.urosario.edu.co:10336/25650
Acceso en línea:
https://doi.org/10.17979/relaso.2018.8.1.3209
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/25650
Palabra clave:
Educación en periodismo
Talleres
Escenarios de aprendizaje
Simulación
Convergencia
Journalism education
Workshop
Learning space
Simulation
Convergence
Rights
License
Abierto (Texto Completo)