La secuencia didáctica como estrategia metodológica para fortalecer los procesos de enseñanza -aprendizaje del concepto de número entero en la Institución
The present investigation is carried out at the Educational Institution , with the objective of strengthening the concept of whole number, based on a didactic sequence focused on solving problem situations by strengthening numerical thinking. Due to the difficulties presented by the teachers when fi...
- Autores:
-
Arismendy Zapata , María Jackeline
Cárdenas Sierra, Paola Andrea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Cooperativa de Colombia
- Repositorio:
- Repositorio UCC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/53930
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/20.500.12494/53930
- Palabra clave:
- Secuencia
Didactica
Estrategia
Metodologia
Sequence
Didactic
Strategy
Methodology
Didactica
Secuencia
Metodologia
Pensamiento
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Sin Derivar