La secuencia didáctica como estrategia metodológica para fortalecer los procesos de enseñanza -aprendizaje del concepto de número entero en la Institución

The present investigation is carried out at the Educational Institution , with the objective of strengthening the concept of whole number, based on a didactic sequence focused on solving problem situations by strengthening numerical thinking. Due to the difficulties presented by the teachers when fi...

Full description

Autores:
Arismendy Zapata , María Jackeline
Cárdenas Sierra, Paola Andrea
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Cooperativa de Colombia
Repositorio:
Repositorio UCC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/53930
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/20.500.12494/53930
Palabra clave:
Secuencia
Didactica
Estrategia
Metodologia
Sequence
Didactic
Strategy
Methodology
Didactica
Secuencia
Metodologia
Pensamiento
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Sin Derivar