Relations entre les domaines et les catégories éducation et technologie: Analyse dans une perspective historique et culturelle] [Relaciones entre los campos y las categorías educación y tecnología: Un análisis desde una perspectiva histórico-cultural
The purpose of this article was to analyze the relationships between education and technology fields and categories. Methodologically, the research assumed a historical and cultural perspective, recognizing that the concepts and categories were socially developed based on historical and political co...
- Autores:
-
Cristancho Altuzarra, Jose gabriel
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Cooperativa de Colombia
- Repositorio:
- Repositorio UCC
- Idioma:
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/49638
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.1590/ES0101-73302016148243
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84983379827&doi=10.1590%2fES0101-73302016148243&partnerID=40&md5=e03b0a59db5e8df2119169eb2b3c8957
https://hdl.handle.net/20.500.12494/49638
- Palabra clave:
- EDUCATION
HISTORY OF EDUCATION
KNOWLEDGE SOCIETY
SCIENCE
TECHNOLOGY
- Rights
- openAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2