El emprendimiento escolar, una estrategia de identificación de talentos excepcionales
This article shows the characterization of school entrepreneurship as a strategy for the identification of exceptional talents through an ethnographic study conducted at the Inem de Monteria educational institution. It is a contribution to the re signification of pedagogical processes in order to of...
- Autores:
-
De La Ossa Paternina, Jimena Inés
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Cooperativa de Colombia
- Repositorio:
- Repositorio UCC
- Idioma:
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/41664
- Acceso en línea:
- https://doi.org/10.1371/journal.pone.0082717
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29277527/
https://hdl.handle.net/20.500.12494/41664
- Palabra clave:
- Emprendimiento escolar
Exceptional talents
Research nurseries
School entrepreneurship
Semilleros de investigación
Talentos excepcionales
- Rights
- closedAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_14cb