Acceptance of blended learning in executive education
This article evaluates the factors involved in the acceptance of Blended Learning (BL) with executives based on the Extended Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) model in executive education. The empirical analysis uses data from 307 responses to an online questionnaire by sen...
- Autores:
-
van der Woude, David
Dakduk, Silvana
Santalla-Banderali, Zuleima
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Colegio de Estudios Superiores de Administración
- Repositorio:
- Repositorio CESA
- Idioma:
- OAI Identifier:
- oai:repository.cesa.edu.co:10726/1904
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10726/1904
- Palabra clave:
- Educación -- Enseñanza
Tecnologías de la información y la comunicación-- Aspectos sociales
Aprendizaje--Aspectos sociales
Educación virtual
Métodos de enseñanza
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/