Ires & venires
ilustraciones, fotografías
- Autores:
-
Castaño Gil, Ana María
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/83636
- Palabra clave:
- 700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas
Women
Moving
Ditch
Without Sense
Domestic
Wakes
Occurs
Stairs
Life
Referrer
Look
After
Ego
Tick
Install
Go
Pieces
Ceiling
Flat
Mountains
Forgot
Death
Transits
Dwell
Translator
Window
Flat
Odds and end
Hallway
Layer
Chores
Senseless
Removals
Keep up
Roof
Glanze
Stroke
Inhabit
Gardening
Skin
Shutter
Feminine
Poesía
Tránsitos
Portón
Morar
Traductor
Afectos
Trazo
Desaprender
Habitar
Espacio
Triábgulo
Otra colcha
Patio
Casa
Jardinear
Oficio
Volver
Puerta
Piel
Tejer
Zurco
Femenino
Escuchar
Arquitectura
Póstigo
Devenir
Deshacer
Sangre
Geografía
Mantener
Superficie
Gesto
Mujer
Mudanza
Zanja
Sinsentido
Acontecer
Escaleras
Vida
Referente
Cuidar
Hogar
Zaguán
Ego
Marcar
Instalar
Memoria
Capas
Ventanas
Ventana
Retazos
Acequia
Quehacer
Techo
Plano
Montaña
Olvido
Muerte
Oficios
Mies van der Rohe
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
id |
UNACIONAL2_743249d91e5d23ed1c2f05b6d2092321 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/83636 |
network_acronym_str |
UNACIONAL2 |
network_name_str |
Universidad Nacional de Colombia |
repository_id_str |
|
dc.title.spa.fl_str_mv |
Ires & venires |
dc.title.translated.eng.fl_str_mv |
Comings & Goings |
title |
Ires & venires |
spellingShingle |
Ires & venires 700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas Women Moving Ditch Without Sense Domestic Wakes Occurs Stairs Life Referrer Look After Ego Tick Install Go Pieces Ceiling Flat Mountains Forgot Death Transits Dwell Translator Window Flat Odds and end Hallway Layer Chores Senseless Removals Keep up Roof Glanze Stroke Inhabit Gardening Skin Shutter Feminine Poesía Tránsitos Portón Morar Traductor Afectos Trazo Desaprender Habitar Espacio Triábgulo Otra colcha Patio Casa Jardinear Oficio Volver Puerta Piel Tejer Zurco Femenino Escuchar Arquitectura Póstigo Devenir Deshacer Sangre Geografía Mantener Superficie Gesto Mujer Mudanza Zanja Sinsentido Acontecer Escaleras Vida Referente Cuidar Hogar Zaguán Ego Marcar Instalar Memoria Capas Ventanas Ventana Retazos Acequia Quehacer Techo Plano Montaña Olvido Muerte Oficios Mies van der Rohe |
title_short |
Ires & venires |
title_full |
Ires & venires |
title_fullStr |
Ires & venires |
title_full_unstemmed |
Ires & venires |
title_sort |
Ires & venires |
dc.creator.fl_str_mv |
Castaño Gil, Ana María |
dc.contributor.advisor.none.fl_str_mv |
Echeverri Arango, Natalia |
dc.contributor.author.none.fl_str_mv |
Castaño Gil, Ana María |
dc.subject.ddc.spa.fl_str_mv |
700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas |
topic |
700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas Women Moving Ditch Without Sense Domestic Wakes Occurs Stairs Life Referrer Look After Ego Tick Install Go Pieces Ceiling Flat Mountains Forgot Death Transits Dwell Translator Window Flat Odds and end Hallway Layer Chores Senseless Removals Keep up Roof Glanze Stroke Inhabit Gardening Skin Shutter Feminine Poesía Tránsitos Portón Morar Traductor Afectos Trazo Desaprender Habitar Espacio Triábgulo Otra colcha Patio Casa Jardinear Oficio Volver Puerta Piel Tejer Zurco Femenino Escuchar Arquitectura Póstigo Devenir Deshacer Sangre Geografía Mantener Superficie Gesto Mujer Mudanza Zanja Sinsentido Acontecer Escaleras Vida Referente Cuidar Hogar Zaguán Ego Marcar Instalar Memoria Capas Ventanas Ventana Retazos Acequia Quehacer Techo Plano Montaña Olvido Muerte Oficios Mies van der Rohe |
dc.subject.proposal.eng.fl_str_mv |
Women Moving Ditch Without Sense Domestic Wakes Occurs Stairs Life Referrer Look After Ego Tick Install Go Pieces Ceiling Flat Mountains Forgot Death Transits Dwell Translator Window Flat Odds and end Hallway Layer Chores Senseless Removals Keep up Roof Glanze Stroke Inhabit Gardening Skin Shutter Feminine |
dc.subject.proposal.spa.fl_str_mv |
Poesía Tránsitos Portón Morar Traductor Afectos Trazo Desaprender Habitar Espacio Triábgulo Otra colcha Patio Casa Jardinear Oficio Volver Puerta Piel Tejer Zurco Femenino Escuchar Arquitectura Póstigo Devenir Deshacer Sangre Geografía Mantener Superficie Gesto Mujer Mudanza Zanja Sinsentido Acontecer Escaleras Vida Referente Cuidar Hogar Zaguán Ego Marcar Instalar Memoria Capas Ventanas Ventana Retazos Acequia Quehacer Techo Plano Montaña Olvido Muerte Oficios |
dc.subject.proposal.deu.fl_str_mv |
Mies van der Rohe |
description |
ilustraciones, fotografías |
publishDate |
2022 |
dc.date.issued.none.fl_str_mv |
2022-09-19 |
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv |
2023-03-17T13:56:05Z |
dc.date.available.none.fl_str_mv |
2023-03-17T13:56:05Z |
dc.type.spa.fl_str_mv |
Trabajo de grado - Maestría |
dc.type.driver.spa.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.type.version.spa.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/acceptedVersion |
dc.type.content.spa.fl_str_mv |
Text |
dc.type.redcol.spa.fl_str_mv |
http://purl.org/redcol/resource_type/TM |
status_str |
acceptedVersion |
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv |
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/83636 |
dc.identifier.instname.spa.fl_str_mv |
Universidad Nacional de Colombia |
dc.identifier.reponame.spa.fl_str_mv |
Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia |
dc.identifier.repourl.spa.fl_str_mv |
https://repositorio.unal.edu.co/ |
url |
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/83636 https://repositorio.unal.edu.co/ |
identifier_str_mv |
Universidad Nacional de Colombia Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia |
dc.language.iso.spa.fl_str_mv |
spa |
language |
spa |
dc.relation.indexed.spa.fl_str_mv |
RedCol LaReferencia |
dc.relation.references.spa.fl_str_mv |
Abad, H. (2005). El olvido que seremos. Colombia: Planeta. Abad, H. (2019). Lo que fue presente. Bogotá: Alfaguara. Agudelo, D. J. (2014). Diccionadario. España: PRE-TEXTOS. Agudelo, D. J. (2018). Poesía Selecta. Bogotá: LUMEN. Agudelo, D. J. (2019). Cartas Cruzadas. Valencia: PRE-TEXTOS. Aramburu, F. (2018). Autorretrato sin mí. Barcelona: TUSQUETS. Aramburu, F. (2019). Vetas Profundas. Barcelona: TUSQUETS . Benedetti, M. (1984). Antología poética. Buenos Aires: Editorial Sudamericana. Besse, J.-M. (2019). Habitar. Bogotá: Luna Libros. Bonnett, P. (1989). De círculo y ceniza. Bogotá: Ediciones Uniandes. Bonnett, P. (2006). Después de todo. Bogotá: Punto de lectura. Bonnett, P. (2006). Nadie en casa . Bogotá: UNIVERSIDAD EXTERNADO . Bonnett, P. (2013). Lo que no tiene nombre. Bogotá: Alfaguara. Bonnett, P. (2014). Las herencias. Bogotá: VISOR LIBROS. Bonnett, P. (2018). Donde nadie me espere. Bogotá: Alfguara. Botero, J. (Dirección). (2020). Después de Norma [Película]. Brito, P. (2020). Restos orgánicos de un mundo anterior. Bogotá: Seix Barral. Byung Han, C. (2013). La sociedad de la transparencia. Barcelona: Herder. Byung Han, C. (2015). La salvación de lo bello. Barcelona: Herder. Byung Han, C. (2019). La desaparición de los rituales. Barcelona: Herder. Carranza, M. M. (2010). Poesía Completa. Sevilla: Sibila. Cuéllar, M. (2021). GEOGRAFÍA DOMÉSTICA. Bogotá: TUSQUETS. D. Ware / B. Beatty. (2018). A short dictionary of architecture. Barcelona: Gustavo Gili. Eliasson, O. (2009). Los modelos son reales. Barcelona : Gustavo Gili. Flusser, V. (1994). Los gestos. Barcelona: Herder. Gibellini, L. F. (2011). Construyendo un Lugar. Madrid: Universidad Complutense. Ginzburg, N. (2016). Las tareas de casa y otros ensayos. Bogotá: LUMEN. Gornick, V. (1987). Fierce Attachments: A Memoir. New York: Farrar, Straus and Giroux. Gornick, V. (2015). La mujer singular y la ciudad. ESPAÑA: SEXTO PISO. Gozález, F. (1929). Viaje a pie. París: LE LIVRE LIBRE. Handke, P. (1991). Poema a la duración. Barcelona: LUMEN . Juarroz, R. (1991). Poesía vertical (Antología). Madrid: VISOR LIBROS. Kusturica, E. (Dirección). (2018). El Pepe: A Supreme Life [Película]. Márai, S. (1941). La mujer justa. Barcelona: Salamandra. Mehta, S. (2017). La vida secreta de las ciudades. RANDOM HOUSE. Mesa, C. (2010). Superfi cies de contacto. Adentro, en el espacio. Medellín: Mesa Estándar. Molina, O. (Dirección). (2020). La casa de Mama Icha [Película]. Monteys, X., & Fuertes, P. (2001). Casa collage. Barcelona: Gustavo Gili. Moreno, M. (2014). En diciembre llegaban las brisas. Bogotá: Alfaguara. Pallasmaa, J. (2016). HABITAR. Barcelona : Gustabo Gili. Perec, G. (1999). Especies de espacios . Barcelona : Montesinos. Piqueras, J. V. (2020). La sed de las palmeras. Medellín: Angosta . Restrepo, J. (2016). La corriente. Medellín: Angosta. Shiva, V. (2016). ¿Quién alimenta realmente al mundo? España: Capitán Swing Libros. Soca, R. (2021). EL ORIGEN DE LAS PALABRAS. Colombia: REY NARANJO EDITORES. Szymborska, W. (VARIOS). Antología Poética. Bogotá: VISOR LIBROS. Tokarczuc, O. (2019). Los errantes. Barcelona: ANAGRAMA. Valencia, J. D. (2015). ¿QUÉ ES UN ESTETOGRAMA? Reflexiones en torno al devenir sensible del Espacio. Revista Colombiana de Pensamiento estético e Historia del Arte, 67. Vilas, M. (2019). Alegría. Barcelona: Planeta. Villada, C. S. (2019). Las malas. Buenos Aires: TUSQUETS. Villada, C. S. (2020). La novia de Sandro. Buenos Aires: TUSQUETS. Vivas, E. (2019). Mamá desobediente. Bogotá: ICONO. Zumthor, P. (2014). Pensar la arquitectura. Barcelona : Gustavo Gili. |
dc.rights.coar.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
dc.rights.license.spa.fl_str_mv |
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional |
dc.rights.uri.spa.fl_str_mv |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights.accessrights.spa.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
rights_invalid_str_mv |
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.format.extent.spa.fl_str_mv |
159 páginas + 6 Anexos |
dc.format.mimetype.spa.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.publisher.program.spa.fl_str_mv |
Medellín - Arquitectura - Maestría en Artes Plásticas y Visuales |
dc.publisher.faculty.spa.fl_str_mv |
Facultad de Arquitectura |
dc.publisher.branch.spa.fl_str_mv |
Universidad Nacional de Colombia - Sede Medellín |
institution |
Universidad Nacional de Colombia |
bitstream.url.fl_str_mv |
https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/10/1020450386.2022.pdf.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/11/IRES%20%26%20VENIRES.%20ODA%20A%20UN%20MURO.pdf.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/12/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%204%20-%20IV%20CONVERSACI%c3%93N.pdf.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/13/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%205%20-%20IV%20PALABRAS.pdf.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/14/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%206.pdf.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/1/license.txt https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/9/1020450386.2022.pdf https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/3/IRES%20%26%20VENIRES.%20ODA%20A%20UN%20MURO.pdf https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/4/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%202%20-%20IN%20PLANO.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/5/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%203%20-%20INSOMETRICO.jpg https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/6/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%204%20-%20IV%20CONVERSACI%c3%93N.pdf https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/7/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%205%20-%20IV%20PALABRAS.pdf https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/8/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%206.pdf |
bitstream.checksum.fl_str_mv |
c8aaa64671ac3272a37f95e82473d7f8 82f29a245b7f2ca212f32838e5d805dd 65082388d2d26481cca5a5b02f305e62 67efde79a96aa3d9d8b2dca545ff13c3 5b86599324312f1f89b17c79589622c2 eb34b1cf90b7e1103fc9dfd26be24b4a d960e0ff6f513b3fd631345166ab421e dcb6057bb0361c5d63125fdbb34a7f62 6810ded35cbf458b39cad7ec9907323f e562d97a3febbc8470a435c486d4081f c1fc9446507c13d10d84f5a2ef271a69 49e853f2c8154869e3333f2c91a45b09 360134cb2df334cd8c18836a834c7ea2 |
bitstream.checksumAlgorithm.fl_str_mv |
MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 MD5 |
repository.name.fl_str_mv |
Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia |
repository.mail.fl_str_mv |
repositorio_nal@unal.edu.co |
_version_ |
1814089435987312640 |
spelling |
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Echeverri Arango, Nataliad044a38c526ebc9181e0e169fabf7cf7600Castaño Gil, Ana María2b115f07ca8f5312443391a560a450902023-03-17T13:56:05Z2023-03-17T13:56:05Z2022-09-19https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/83636Universidad Nacional de ColombiaRepositorio Institucional Universidad Nacional de Colombiahttps://repositorio.unal.edu.co/ilustraciones, fotografíasHogar es un acontecer, en estas páginas voy tejiendo, con un hilo en forma de grafos, poemas, palabras, los tránsitos de la genealogía de mi habitar, en búsqueda de la otra arquitectura, la horizontal, la de las relaciones, la arquitectura de los afectos. En esos ires y venires, en la arqueología de esos lugares y esas vidas, me he perdido. La memoria es la estructura narrativa de esta construcción, que no es más que una simple casa, o quizás muchas. Para mi escribir es tejer, cada línea escrita o leída es un hilo que va pasando por el telar, que va creando superficies, geografías y lugares. Lo que se inscribe en estas páginas es una invitación a mirar de nuevo, a volver a casa. A recorrer los hogares perdidos en el tiempo. (Texto tomado de la fuente)Home is an event, in these pages I am weaving, with a thread in the form of graphs, poems, words, the transits of the genealogy of my living, in search of the other architecture, the horizontal, that of relationships, the architecture of the affections In those comings and goings, in the archeology of those places and those lives, I have lost myself. Memory is the narrative structure of this construction, which is nothing more than a simple house, or perhaps many. For me writing is weaving, each line written or read is a thread that goes through the loom, which creates surfaces, geographies and places. What is inscribed on these pages is an invitation to look again, to return home. To visit homes lost in time.MaestríaMagíster en Artes Plásticas y VisualesÁrea Curricular de Artes159 páginas + 6 Anexosapplication/pdfspa700 - Las artes, bellas artes y artes decorativasWomenMovingDitchWithout SenseDomesticWakesOccursStairsLifeReferrerLookAfterEgoTickInstallGoPiecesCeilingFlatMountainsForgotDeathTransitsDwellTranslatorWindowFlatOdds and endHallwayLayerChoresSenselessRemovalsKeep upRoofGlanzeStrokeInhabitGardeningSkinShutterFemininePoesíaTránsitosPortónMorarTraductorAfectosTrazoDesaprenderHabitarEspacioTriábguloOtra colchaPatioCasaJardinearOficioVolverPuertaPielTejerZurcoFemeninoEscucharArquitecturaPóstigoDevenirDeshacerSangreGeografíaMantenerSuperficieGestoMujerMudanzaZanjaSinsentidoAcontecerEscalerasVidaReferenteCuidarHogarZaguánEgoMarcarInstalarMemoriaCapasVentanasVentanaRetazosAcequiaQuehacerTechoPlanoMontañaOlvidoMuerteOficiosMies van der RoheIres & veniresComings & GoingsTrabajo de grado - Maestríainfo:eu-repo/semantics/masterThesisinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionTexthttp://purl.org/redcol/resource_type/TMMedellín - Arquitectura - Maestría en Artes Plásticas y VisualesFacultad de ArquitecturaUniversidad Nacional de Colombia - Sede MedellínRedColLaReferenciaAbad, H. (2005). El olvido que seremos. Colombia: Planeta.Abad, H. (2019). Lo que fue presente. Bogotá: Alfaguara.Agudelo, D. J. (2014). Diccionadario. España: PRE-TEXTOS.Agudelo, D. J. (2018). Poesía Selecta. Bogotá: LUMEN.Agudelo, D. J. (2019). Cartas Cruzadas. Valencia: PRE-TEXTOS.Aramburu, F. (2018). Autorretrato sin mí. Barcelona: TUSQUETS.Aramburu, F. (2019). Vetas Profundas. Barcelona: TUSQUETS .Benedetti, M. (1984). Antología poética. Buenos Aires: Editorial Sudamericana.Besse, J.-M. (2019). Habitar. Bogotá: Luna Libros.Bonnett, P. (1989). De círculo y ceniza. Bogotá: Ediciones Uniandes.Bonnett, P. (2006). Después de todo. Bogotá: Punto de lectura.Bonnett, P. (2006). Nadie en casa . Bogotá: UNIVERSIDAD EXTERNADO .Bonnett, P. (2013). Lo que no tiene nombre. Bogotá: Alfaguara.Bonnett, P. (2014). Las herencias. Bogotá: VISOR LIBROS.Bonnett, P. (2018). Donde nadie me espere. Bogotá: Alfguara.Botero, J. (Dirección). (2020). Después de Norma [Película].Brito, P. (2020). Restos orgánicos de un mundo anterior. Bogotá: Seix Barral.Byung Han, C. (2013). La sociedad de la transparencia. Barcelona: Herder.Byung Han, C. (2015). La salvación de lo bello. Barcelona: Herder.Byung Han, C. (2019). La desaparición de los rituales. Barcelona: Herder.Carranza, M. M. (2010). Poesía Completa. Sevilla: Sibila.Cuéllar, M. (2021). GEOGRAFÍA DOMÉSTICA. Bogotá: TUSQUETS.D. Ware / B. Beatty. (2018). A short dictionary of architecture. Barcelona: Gustavo Gili.Eliasson, O. (2009). Los modelos son reales. Barcelona : Gustavo Gili.Flusser, V. (1994). Los gestos. Barcelona: Herder.Gibellini, L. F. (2011). Construyendo un Lugar. Madrid: Universidad Complutense.Ginzburg, N. (2016). Las tareas de casa y otros ensayos. Bogotá: LUMEN.Gornick, V. (1987). Fierce Attachments: A Memoir. New York: Farrar, Straus and Giroux.Gornick, V. (2015). La mujer singular y la ciudad. ESPAÑA: SEXTO PISO.Gozález, F. (1929). Viaje a pie. París: LE LIVRE LIBRE.Handke, P. (1991). Poema a la duración. Barcelona: LUMEN .Juarroz, R. (1991). Poesía vertical (Antología). Madrid: VISOR LIBROS.Kusturica, E. (Dirección). (2018). El Pepe: A Supreme Life [Película].Márai, S. (1941). La mujer justa. Barcelona: Salamandra.Mehta, S. (2017). La vida secreta de las ciudades. RANDOM HOUSE.Mesa, C. (2010). Superfi cies de contacto. Adentro, en el espacio. Medellín: Mesa Estándar.Molina, O. (Dirección). (2020). La casa de Mama Icha [Película].Monteys, X., & Fuertes, P. (2001). Casa collage. Barcelona: Gustavo Gili.Moreno, M. (2014). En diciembre llegaban las brisas. Bogotá: Alfaguara.Pallasmaa, J. (2016). HABITAR. Barcelona : Gustabo Gili.Perec, G. (1999). Especies de espacios . Barcelona : Montesinos.Piqueras, J. V. (2020). La sed de las palmeras. Medellín: Angosta .Restrepo, J. (2016). La corriente. Medellín: Angosta.Shiva, V. (2016). ¿Quién alimenta realmente al mundo? España: Capitán Swing Libros.Soca, R. (2021). EL ORIGEN DE LAS PALABRAS. Colombia: REY NARANJO EDITORES.Szymborska, W. (VARIOS). Antología Poética. Bogotá: VISOR LIBROS.Tokarczuc, O. (2019). Los errantes. Barcelona: ANAGRAMA.Valencia, J. D. (2015). ¿QUÉ ES UN ESTETOGRAMA? Reflexiones en torno al devenir sensible del Espacio. Revista Colombiana de Pensamiento estético e Historia del Arte, 67.Vilas, M. (2019). Alegría. Barcelona: Planeta.Villada, C. S. (2019). Las malas. Buenos Aires: TUSQUETS.Villada, C. S. (2020). La novia de Sandro. Buenos Aires: TUSQUETS.Vivas, E. (2019). Mamá desobediente. Bogotá: ICONO.Zumthor, P. (2014). Pensar la arquitectura. Barcelona : Gustavo Gili.BibliotecariosConsejerosEstudiantesGrupos comunitariosInvestigadoresMaestrosMedios de comunicaciónPadres y familiasPersonal de apoyo escolarProveedores de ayuda financiera para estudiantesPúblico generalReceptores de fondos federales y solicitantesResponsables políticosTHUMBNAIL1020450386.2022.pdf.jpg1020450386.2022.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg6559https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/10/1020450386.2022.pdf.jpgc8aaa64671ac3272a37f95e82473d7f8MD510IRES & VENIRES. ODA A UN MURO.pdf.jpgIRES & VENIRES. ODA A UN MURO.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg8605https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/11/IRES%20%26%20VENIRES.%20ODA%20A%20UN%20MURO.pdf.jpg82f29a245b7f2ca212f32838e5d805ddMD511IRES & VENIRES. ANEXO 4 - IV CONVERSACIÓN.pdf.jpgIRES & VENIRES. ANEXO 4 - IV CONVERSACIÓN.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg3057https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/12/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%204%20-%20IV%20CONVERSACI%c3%93N.pdf.jpg65082388d2d26481cca5a5b02f305e62MD512IRES & VENIRES. ANEXO 5 - IV PALABRAS.pdf.jpgIRES & VENIRES. ANEXO 5 - IV PALABRAS.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg6473https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/13/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%205%20-%20IV%20PALABRAS.pdf.jpg67efde79a96aa3d9d8b2dca545ff13c3MD513IRES & VENIRES. ANEXO 6.pdf.jpgIRES & VENIRES. ANEXO 6.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg5995https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/14/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%206.pdf.jpg5b86599324312f1f89b17c79589622c2MD514LICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-85879https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/1/license.txteb34b1cf90b7e1103fc9dfd26be24b4aMD51ORIGINAL1020450386.2022.pdf1020450386.2022.pdfTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visualesapplication/pdf246195398https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/9/1020450386.2022.pdfd960e0ff6f513b3fd631345166ab421eMD59IRES & VENIRES. ODA A UN MURO.pdfIRES & VENIRES. ODA A UN MURO.pdfTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo1application/pdf192001https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/3/IRES%20%26%20VENIRES.%20ODA%20A%20UN%20MURO.pdfdcb6057bb0361c5d63125fdbb34a7f62MD53IRES & VENIRES. ANEXO 2 - IN PLANO.jpgIRES & VENIRES. ANEXO 2 - IN PLANO.jpgTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo2image/jpeg644180https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/4/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%202%20-%20IN%20PLANO.jpg6810ded35cbf458b39cad7ec9907323fMD54IRES & VENIRES. ANEXO 3 - INSOMETRICO.jpgIRES & VENIRES. ANEXO 3 - INSOMETRICO.jpgTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo3image/jpeg1611056https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/5/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%203%20-%20INSOMETRICO.jpge562d97a3febbc8470a435c486d4081fMD55IRES & VENIRES. ANEXO 4 - IV CONVERSACIÓN.pdfIRES & VENIRES. ANEXO 4 - IV CONVERSACIÓN.pdfTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo4application/pdf17845640https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/6/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%204%20-%20IV%20CONVERSACI%c3%93N.pdfc1fc9446507c13d10d84f5a2ef271a69MD56IRES & VENIRES. ANEXO 5 - IV PALABRAS.pdfIRES & VENIRES. ANEXO 5 - IV PALABRAS.pdfTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo5application/pdf1615815https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/7/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%205%20-%20IV%20PALABRAS.pdf49e853f2c8154869e3333f2c91a45b09MD57IRES & VENIRES. ANEXO 6.pdfIRES & VENIRES. ANEXO 6.pdfTesis de Maestría en Artes Plásticas y Visuales. Anexo6application/pdf257662https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/83636/8/IRES%20%26%20VENIRES.%20ANEXO%206.pdf360134cb2df334cd8c18836a834c7ea2MD58unal/83636oai:repositorio.unal.edu.co:unal/836362023-07-25 23:03:53.818Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombiarepositorio_nal@unal.edu.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 |