Metamorfosis Bicheral

‘Metamorfosis Bicheral’ is about individual transformation to achive a colective change. It tries to generate awareness of the violence that women goes through when they are building a body. In the middle of this process, the body is being trained around of martial arts (to be more specific kickboxi...

Full description

Autores:
Ardila, Katherin Violeta
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/80210
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/80210
https://repositorio.unal.edu.co/
Palabra clave:
700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas
Dance therapy
Wrestling
Self-realization in women
Danza como terapia
Lucha deportiva
Autorrealización en la mujer
Mujer
Entrenamiento
Kick boxing
Tejido
Artes marciales
Training
Twerk
Woman
Martial arts
Knitting
Kickboxing
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
id UNACIONAL2_34ba4963da50585c82601df668dfebad
oai_identifier_str oai:repositorio.unal.edu.co:unal/80210
network_acronym_str UNACIONAL2
network_name_str Universidad Nacional de Colombia
repository_id_str
dc.title.spa.fl_str_mv Metamorfosis Bicheral
dc.title.translated.eng.fl_str_mv Bicheral Metamorphosis
title Metamorfosis Bicheral
spellingShingle Metamorfosis Bicheral
700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas
Dance therapy
Wrestling
Self-realization in women
Danza como terapia
Lucha deportiva
Autorrealización en la mujer
Mujer
Entrenamiento
Kick boxing
Tejido
Artes marciales
Training
Twerk
Woman
Martial arts
Knitting
Kickboxing
title_short Metamorfosis Bicheral
title_full Metamorfosis Bicheral
title_fullStr Metamorfosis Bicheral
title_full_unstemmed Metamorfosis Bicheral
title_sort Metamorfosis Bicheral
dc.creator.fl_str_mv Ardila, Katherin Violeta
dc.contributor.advisor.none.fl_str_mv Marín Pineda, Alejandra
Mejía Arias, Sofía
dc.contributor.author.none.fl_str_mv Ardila, Katherin Violeta
dc.subject.ddc.spa.fl_str_mv 700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas
topic 700 - Las artes, bellas artes y artes decorativas
Dance therapy
Wrestling
Self-realization in women
Danza como terapia
Lucha deportiva
Autorrealización en la mujer
Mujer
Entrenamiento
Kick boxing
Tejido
Artes marciales
Training
Twerk
Woman
Martial arts
Knitting
Kickboxing
dc.subject.lemb.eng.fl_str_mv Dance therapy
Wrestling
Self-realization in women
dc.subject.lemb.spa.fl_str_mv Danza como terapia
Lucha deportiva
Autorrealización en la mujer
dc.subject.proposal.spa.fl_str_mv Mujer
Entrenamiento
Kick boxing
Tejido
Artes marciales
dc.subject.proposal.eng.fl_str_mv Training
Twerk
Woman
Martial arts
Knitting
Kickboxing
description ‘Metamorfosis Bicheral’ is about individual transformation to achive a colective change. It tries to generate awareness of the violence that women goes through when they are building a body. In the middle of this process, the body is being trained around of martial arts (to be more specific kickboxing), beside with the dance style call it Twerk and the elaboration of a cocoon woven in red t-shirt yarn. Through the metamorphosis cocoon of this body, is expected to make a change in their lives.
publishDate 2021
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv 2021-09-16T14:00:22Z
dc.date.available.none.fl_str_mv 2021-09-16T14:00:22Z
dc.date.issued.none.fl_str_mv 2021-06
dc.type.spa.fl_str_mv Trabajo de grado - Maestría
dc.type.driver.spa.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type.version.spa.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.type.content.spa.fl_str_mv Text
dc.type.redcol.spa.fl_str_mv http://purl.org/redcol/resource_type/TM
status_str acceptedVersion
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/80210
dc.identifier.instname.spa.fl_str_mv Universidad Nacional de Colombia
dc.identifier.reponame.spa.fl_str_mv Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia
dc.identifier.repourl.spa.fl_str_mv https://repositorio.unal.edu.co/
url https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/80210
https://repositorio.unal.edu.co/
identifier_str_mv Universidad Nacional de Colombia
Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia
dc.language.iso.spa.fl_str_mv spa
language spa
dc.relation.references.spa.fl_str_mv Artaud, A (1975), Para terminar con el juicio de dios y otros poemas. Buenos Aires: Ediciones Caldén.
Artaud, A (1946). pour en finir avec le judgement de Dieu. Obtenido de https://www.youtube.com/watch?v=X4uiRe6W1xu&T=592s
Beksinski,Z.(s.f.).Untitled. wkiart.org
Beksinski, Z. (1975). Untitled. wikiart.org
Deleuze, G., & Guattari, F. (2004) Mil mesetas. Capitalismo y esquizofrenia. Valencia: Pre-Textos.
De Sagazan, O. (1998). Transfiguration. Performance. Disponible en: Olivierdesagazan.com
Haraway, D. (1999). Las Promesas de los monstruos: una política regeneradora para otros inapropiados/ bles. Política y sociedad, 30:121-164.
Liddell, A. (2008). La desobediencia, hágase en mi vientre. pliegos de teatro y danza, 26.
Minka, N. (2013). Les meilleurs du Mapouka. De Pacome. obtenido de https://www.youtube.com/watch?v=12EcVRbTgZQ
Mora Huerta, C. (2019). Concebir la monstruosidad: la corporalización del otro en Olivier de Sagazan. Rio Latir: Revista- Red de antropología del Arte, 1: 11- 14.
Move (2020). Freaturing Kimiko Versatile. Episodio 4. Docuseries. Netflix.
Pajaczkowska, C. (2016). Making Known: The Textikles Toolbox- Psychoanalysis of Nine Types of Textile Thinking. In: J. Jefferies, D. Wood Conroy, and H. Clark (eds) The Handbook of Textile Culture. London & New York: Blooomsbury, pp. 79-97.
Pérez Bustos, T. (2019). ¿Puede el bordado (des)tejer la etnografía? Disparidades, 5: 1-7. https://doi.org/10.3989/dra.2019.01.002.04
Pérez Bustos, T. , Chocontá -Piraquive, A., Rincón-Rincón, C., & Sánchez -Aldana, E. (2019) Hacer-se Textil: cuestionando la feminización de los oficios textiles. Tabula Rasa, 32: 249-270. https://doi.org/10.25068/20112742.n32.11
Pinkola Estés, C. (2020). Mujeres que corren con los lobos. Penguin Random House Grupo Editorial.
Shakespeare, W. (1979). Romeo y Julieta. Cali: Editorial Nuevo Horizonte.
dc.rights.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rights.license.spa.fl_str_mv Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.rights.uri.spa.fl_str_mv http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rights.accessrights.spa.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
rights_invalid_str_mv Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
eu_rights_str_mv openAccess
dc.format.extent.spa.fl_str_mv 137 páginas
dc.format.mimetype.spa.fl_str_mv application/pdf
dc.publisher.spa.fl_str_mv Universidad Nacional de Colombia
dc.publisher.program.spa.fl_str_mv Bogotá - Artes - Maestría Interdisciplinaria Teatro y Artes Vivas
dc.publisher.faculty.spa.fl_str_mv Facultad de Artes
dc.publisher.place.spa.fl_str_mv Bogotá, Colombia
dc.publisher.branch.spa.fl_str_mv Universidad Nacional de Colombia - Sede Bogotá
institution Universidad Nacional de Colombia
bitstream.url.fl_str_mv https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/5/license.txt
https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/6/1026289668.2021.pdf
https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/7/1026289668.2021.pdf.jpg
bitstream.checksum.fl_str_mv cccfe52f796b7c63423298c2d3365fc6
884ad6d0d2c0c5a47d94d9741a2af747
ab1c1fcd73af3117d5da1927fb5e7cd7
bitstream.checksumAlgorithm.fl_str_mv MD5
MD5
MD5
repository.name.fl_str_mv Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia
repository.mail.fl_str_mv repositorio_nal@unal.edu.co
_version_ 1806886273794703360
spelling Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Marín Pineda, Alejandra1e37c79208bd1b99858ef816d7912684600Mejía Arias, Sofía9e614e219b52524363196448bfcc8163Ardila, Katherin Violeta2a20ba23b6d37016c76ef4a20bd7ae902021-09-16T14:00:22Z2021-09-16T14:00:22Z2021-06https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/80210Universidad Nacional de ColombiaRepositorio Institucional Universidad Nacional de Colombiahttps://repositorio.unal.edu.co/‘Metamorfosis Bicheral’ is about individual transformation to achive a colective change. It tries to generate awareness of the violence that women goes through when they are building a body. In the middle of this process, the body is being trained around of martial arts (to be more specific kickboxing), beside with the dance style call it Twerk and the elaboration of a cocoon woven in red t-shirt yarn. Through the metamorphosis cocoon of this body, is expected to make a change in their lives.Metamorfosis Bicheral es acerca de un proceso de transformación individual para lograr un cambio colectivo. Intenta generar conciencia de las violencias que atraviesan las mujeres al construirse un cuerpo. En medio de este proceso se va construyendo un cuerpo entrenado en torno a las artes marciales (en particular al kickboxing), junto con el baile conocido como Twerk y la elaboración de un capullo Tejido en trapillo color rojo. EL capullo para la metamorfosis de este cuerpo, por medio del cual se espera que otr@s logren también un cambio. (Texto tomado de la fuente).Libro en físico de forma circular, con encuadernado bordado a mano.MaestríaMagíster Interdisciplinar en Teatro y Artes VivasArtes Vivas, Performance y Política137 páginasapplication/pdfspaUniversidad Nacional de ColombiaBogotá - Artes - Maestría Interdisciplinaria Teatro y Artes VivasFacultad de ArtesBogotá, ColombiaUniversidad Nacional de Colombia - Sede Bogotá700 - Las artes, bellas artes y artes decorativasDance therapyWrestlingSelf-realization in womenDanza como terapiaLucha deportivaAutorrealización en la mujerMujerEntrenamientoKick boxingTejidoArtes marcialesTrainingTwerkWomanMartial artsKnittingKickboxingMetamorfosis BicheralBicheral MetamorphosisTrabajo de grado - Maestríainfo:eu-repo/semantics/masterThesisinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionTexthttp://purl.org/redcol/resource_type/TMArtaud, A (1975), Para terminar con el juicio de dios y otros poemas. Buenos Aires: Ediciones Caldén.Artaud, A (1946). pour en finir avec le judgement de Dieu. Obtenido de https://www.youtube.com/watch?v=X4uiRe6W1xu&T=592sBeksinski,Z.(s.f.).Untitled. wkiart.orgBeksinski, Z. (1975). Untitled. wikiart.orgDeleuze, G., & Guattari, F. (2004) Mil mesetas. Capitalismo y esquizofrenia. Valencia: Pre-Textos.De Sagazan, O. (1998). Transfiguration. Performance. Disponible en: Olivierdesagazan.comHaraway, D. (1999). Las Promesas de los monstruos: una política regeneradora para otros inapropiados/ bles. Política y sociedad, 30:121-164.Liddell, A. (2008). La desobediencia, hágase en mi vientre. pliegos de teatro y danza, 26.Minka, N. (2013). Les meilleurs du Mapouka. De Pacome. obtenido de https://www.youtube.com/watch?v=12EcVRbTgZQMora Huerta, C. (2019). Concebir la monstruosidad: la corporalización del otro en Olivier de Sagazan. Rio Latir: Revista- Red de antropología del Arte, 1: 11- 14.Move (2020). Freaturing Kimiko Versatile. Episodio 4. Docuseries. Netflix.Pajaczkowska, C. (2016). Making Known: The Textikles Toolbox- Psychoanalysis of Nine Types of Textile Thinking. In: J. Jefferies, D. Wood Conroy, and H. Clark (eds) The Handbook of Textile Culture. London & New York: Blooomsbury, pp. 79-97.Pérez Bustos, T. (2019). ¿Puede el bordado (des)tejer la etnografía? Disparidades, 5: 1-7. https://doi.org/10.3989/dra.2019.01.002.04Pérez Bustos, T. , Chocontá -Piraquive, A., Rincón-Rincón, C., & Sánchez -Aldana, E. (2019) Hacer-se Textil: cuestionando la feminización de los oficios textiles. Tabula Rasa, 32: 249-270. https://doi.org/10.25068/20112742.n32.11Pinkola Estés, C. (2020). Mujeres que corren con los lobos. Penguin Random House Grupo Editorial.Shakespeare, W. (1979). Romeo y Julieta. Cali: Editorial Nuevo Horizonte.Público generalLICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-83964https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/5/license.txtcccfe52f796b7c63423298c2d3365fc6MD55ORIGINAL1026289668.2021.pdf1026289668.2021.pdfTesis de Maestría Interdisciplinar en Teatro y Artes Vivasapplication/pdf6524676https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/6/1026289668.2021.pdf884ad6d0d2c0c5a47d94d9741a2af747MD56THUMBNAIL1026289668.2021.pdf.jpg1026289668.2021.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg4225https://repositorio.unal.edu.co/bitstream/unal/80210/7/1026289668.2021.pdf.jpgab1c1fcd73af3117d5da1927fb5e7cd7MD57unal/80210oai:repositorio.unal.edu.co:unal/802102024-07-29 00:03:02.01Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombiarepositorio_nal@unal.edu.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