¿Cómo están cubriendo las elecciones los medios de comunicación?

ABSTRACT: The Electoral Observation Mission, MOE, today announces the first monitoring report to the media in this election period, a fundamental tool for determining the levels of visibility that the media are not only the different candidates in contention here, but the dynamics of the electoral p...

Full description

Autores:
Universidad de Antioquia. Facultad de Ciencias Sociales y Humanas. Centro de Estudios de Opinión - CEO
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2007
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2311
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/2311
Palabra clave:
Ciencias sociales
Análisis cuantitativo
Estudios de opinión
Encuestas sociales
Estudios socioeconómicos
Polls
Medios de comunicación
Elecciones
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)
Description
Summary:ABSTRACT: The Electoral Observation Mission, MOE, today announces the first monitoring report to the media in this election period, a fundamental tool for determining the levels of visibility that the media are not only the different candidates in contention here, but the dynamics of the electoral process.