Publicidad y opinión, dos caras de la misma moneda

ABSTRACT: That two senators chosen in the elections of March of the 2002, Carlos Gaviria and Luis Ramos have obtained so high electoral results, has provoked discussions on the determinants of the inclination to the vote.

Autores:
Universidad de Antioquia. Facultad de Ciencias Sociales y Humanas. Centro de Estudios de Opinión - CEO
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2003
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2707
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/2707
Palabra clave:
Opinión pública
Publicidad
Política y medios de comunicación de masas
Voto
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)
Description
Summary:ABSTRACT: That two senators chosen in the elections of March of the 2002, Carlos Gaviria and Luis Ramos have obtained so high electoral results, has provoked discussions on the determinants of the inclination to the vote.