Using the core practices: gestures, body language, cueing, translation and signaling to promote interaction among secondary school children. My internship experience
This internship report highlights the main insights I have gained from my experience as a student intern in a public school, teaching English to children and performing some administrative activities. I also report the results of this experience in three main fields of improvement: students' ac...
- Autores:
-
Hurtado Salas, Leonella Andrea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6235
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6235
- Palabra clave:
- Interacción
Lengua meta
Conocimientos significativos
Prácticas básicas
Contexto para la comprensión
Interacciones comprensibles
Gestos
Lenguaje corporal
Señalización
Cueing
Traducción
Mejorar
Interaction
Target language
Meaningful knowledge
Core practices
Context for comprehension
Comprehensible interactions
Gestures
Body language
Signaling
Cueing
Translation
Improve
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022