Addressing vocabulary acquisition in primary students through a gamification approach: a national internship at Santa Clara de Asís
This report describes my national internship carried out at Santa Clara de Asís School, in Ana Rodríguez de Vidal campus a rural primary school in Monteria, Colombia. The internship aimed to enhance vocabulary learning among twenty learners from fourth grade through gamification. Recognizing their l...
- Autores:
-
Tovar Becerra, Elias David
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/8843
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/8843
https://repositorio.unicordoba.edu.co/
- Palabra clave:
- Gamificación
Aprendizaje basado en tareas
Retención de vocabulario
Compromiso
Motivación
Aprendizaje colaborativo
Cuarto grado
Gamification
Task-based learning
Vocabulary retention
Engagement
Collaborative learning
Fourth grade
Motivation
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2024