Estrategias de marketing digital para el posicionamiento de la marca Hotel 41 Plaza de Montería, Córdoba
Technological disruption has generated a transcendental shift in traditional marketing processes; the hotel sector has not been immune to this evolution and has proactively adopted digital marketing strategies to improve its positioning. Due to the above, the current monographic work aims to propose...
- Autores:
-
Espinosa Barrios, Paula Andrea
Sampayo Galarcio, Elianeth
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/5126
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/5126
- Palabra clave:
- Marketing digital
Hotelería
Turismo
Tecnologías
Montería
Posicionamiento
Redes sociales
Digital marketing
Hospitality
Tourism
Technologies
Montería
Positioning
Social networks
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022