El uso del meme en las elecciones del 4-m: estudio de las estrategias argumentativas y de proyección de imagen de Isabel ayuso como candidata y alcaldesa de Madrid
The present paper aims to delve deeper into the representation of women in public domains on 3.0 platforms. Specifically, emphasis will be placed on the multimodal discursive analysis in the pre-vote and post-election phase of Isabel Ayuso’s candidacy in the 4-M elections through the analysis of pol...
- Autores:
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Ruggeri, Alessia Anna Serena
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/29208
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/29208
https://editorial.ucatolica.edu.co/index.php/RevClat/article/view/4730
- Palabra clave:
- 4-M elections; political meme; social image; Isabel Díaz Ayuso
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