Propuesta de Transferencia de la Gestión del conocimiento a través de un diseño de Inducción en la empresa HeadBand S.A.S

Every company must understand the importance of knowledge in all its fields, since this allows us to recognize that both customers and employees are a fundamental part of the business process. The transfer of knowledge for the company HeadBand SAS necessarily implies the acquisition and modification...

Full description

Autores:
Sierra Castro, Angie Lorena
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
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Acceso en línea:
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Palabra clave:
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description Every company must understand the importance of knowledge in all its fields, since this allows us to recognize that both customers and employees are a fundamental part of the business process. The transfer of knowledge for the company HeadBand SAS necessarily implies the acquisition and modification of the information from the moment it is proposed both for induction, as well as for customer service and training, thereby contributing to the reduction of low productivity, and demotivation. In order to perform better, the company HB must give priority to induction, customer service and training, in order to keep its employees and its buyers satisfied. In this way, proper training improves the efficiency and productivity of employees, reducing loss of time, money and resources.
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Obtenido de http://repositorio.usfq.edu.ec/bitstream/23000/3418/1/110986.pdfinstname:Universidad Antonio Nariñoreponame:Repositorio Institucional UANrepourl:https://repositorio.uan.edu.co/Every company must understand the importance of knowledge in all its fields, since this allows us to recognize that both customers and employees are a fundamental part of the business process. The transfer of knowledge for the company HeadBand SAS necessarily implies the acquisition and modification of the information from the moment it is proposed both for induction, as well as for customer service and training, thereby contributing to the reduction of low productivity, and demotivation. In order to perform better, the company HB must give priority to induction, customer service and training, in order to keep its employees and its buyers satisfied. In this way, proper training improves the efficiency and productivity of employees, reducing loss of time, money and resources.Toda empresa debe comprender la importancia del conocimiento en todos sus ámbitos, ya que esto permite reconocer que tanto los clientes como los empleados son una pieza fundamental en el proceso comercial. La Transferencia del conocimiento para la empresa HeadBand S.A.S implica necesariamente la adquisición y modificación de la información desde el momento que se propone tanto para la inducción, como para la atención al cliente y la capacitación, con esto contribuir a la reducción de la baja productividad, y la desmotivación. La empresa HB, para tener mejor desempeño debe dar prioridad a la inducción, la atención al cliente y la capacitación, esto con el fin de tener satisfechos a sus empleados y a sus compradores. En esa vía, una debida capacitación mejora la eficiencia y la productividad de los empleados, disminuyendo pérdida de tiempo, dinero y recursos.Administrador(a) de EmpresasPregradoVirtualspaUniversidad Antonio NariñoAdministración de empresas (virtual)Facultad de Ciencias Económicas y AdministrativasBogotá - Federmáninducciónconocimientogestiónempleadosorganizacióntransferenciagestión del conocimientoplataforma virtualinductionknowledgemanagementemployeesorganizationtransferknowledge managementvirtual platformPropuesta de Transferencia de la Gestión del conocimiento a través de un diseño de Inducción en la empresa HeadBand S.A.STrabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85ORIGINAL2020AngieLorenaSierraCastro.pdf2020AngieLorenaSierraCastro.pdfTrabajo de 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